Chiara Ferragni , çfarë ndodhi pas rastit Pandoro ? Influencuesja (nga 95,000 euro për postim) është zhdukur plotësisht nga mediat sociale pas lajmit për gjobën maxi Antitrust prej 1 milion eurosh për praktika të padrejta tregtare. Ajo që nuk bëri asnjë hap pa e ndarë me ndjekësit e saj. Në vetëm 5 ditë influencuesja e dytë më e paguar italiane (para saj vetëm Khaby Lame ) ka humbur në fakt mbi 60,000 ndjekës. Dhe për Fedez nuk është ndryshe. Federico është në -23 mijë.
Postimi i fundit i Ferragni është ai që ka postuar dje në Instagram ku ajo kërkon falje publike për aferën Balocco dhe thotë se dëshiron të dhurojë 1 milion euro për spitalin Regina Margherita . “ E bëj publikisht sepse kuptova se kisha bërë një gabim komunikimi. Një gabim që do ta çmoj në të ardhmen, duke e ndarë tërësisht çdo aktivitet bamirësie, që kam bërë dhe do ta bëj gjithmonë, nga aktivitetet tregtare. Sepse edhe nëse qëllimi përfundimtar është i mirë, nëse nuk ka pasur kontroll të mjaftueshëm mbi komunikimin, mund të gjenerojë keqkuptime .” Për katër ditë strategjia e ekuipazhit të Ferragni-t, pas skandalit, ishte ajo e heshtjes dhe edhe tani duket se do të vazhdojë të jetë e tillë. Ndoshta qëllimi është të qetësojë mendjet e njerëzve që janë nxitur kundër Ferragnez- it , por duket se e gjithë kjo heshtje duket se ka pak dobi: pak i besojnë.
Këto do të jenë orë të tmerrshme për Chiara Ferragni që sheh perandorinë e saj të përbërë nga miliona ndjekës të shembet (që përkthehet në para do të thotë miliona euro sponsorizime komerciale) pas rastit Pandoro, të cilit i shtohet edhe ajo e vezëve të Pashkëve. Sipas faqes së internetit NotJustAnalytics, ai humbi 62,826 ndjekës në 5 ditë. Ndjekësit zvogëlohen dhe urrejtësit shtohen si dhe komentet negative. Në vetëm një ditë, nga dje deri më sot, janë mbi 4000 unfollow që ka “pushtuar” faqja e Ferry në Instagram. Në fakt, deri më 14 dhjetor faqja sociale e influencuesit kishte 29,732,266, sot ka 29,669,440.
Sigurisht që nuk ka rrezik që burrë e grua të përfundojnë të falimentuar, perandoria Ferragnez është shumë solide. Familja Mbretërore e Milanos është çifti i artë italian me vlerë miliona euro. Nuk ka njeri që paguan më shumë se ata për çdo postim . Por dëmi i madh për Chiara Ferragni-n dhe Fedez-in është mbi të gjitha në imazhin e tyre dhe për dy që punojnë me imazhin e tyre (duke lënë mënjanë muzikën) rreziku është i madh. Bashkëpunimet e tanishme dhe të ardhshme me markat, të parat në radhë për partneritete, mund të hezitojnë t’i bashkohen stuhisë me të.