13.5 C
Tiranë
Monday, November 25, 2024
spot_img

“Gazeta e njohur The Telegraph: “Shqiptarët ‘shijojnë’ pasuritë që krijojnë në Britani

Gazeta e njohur ‘The Telegraph’ i ka kushtuar një vëmendje anës së errët të pasurisë që krijojnë shqiptarët në Britaninë e Madhe. Ata kanë marrë në intervistë një shqiptar, Besnik Cahanin, i cili ka në Angli djalin e tij 27-vjeçar. Për median britanike, Cahani ka treguar se djali i tij 7 vite më parë shkoi në Angli duke u fshehur në një kamion, ndërsa sot u dërgon para çdo muaj. Gazeta vë theksin tek mjetet luksoze që kanë pushtuar Kukësin, nga BMW e deri tek Mercedes-at, të cilat kanë targat e Britanisë. Sipas tyre, këto mjete janë kthyer në një ‘simbol statusi’ në të gjithë rajonin. Ata marrin edhe shembullin e Kamzës, e cila po ashtu është zonë e cila po lulëzon falë ndihmës së të rinjve shqiptarë që jetojnë në Angli.

The Telegraph ka kontaktuar Ministria e Shqipërisë për Evropën dhe Punët e Jashtme në lidhje me korrupsionin dhe planeve për një amnisti fiskale, mirëpo nuk morën përgjigje. Ish-ministri i Jashtëm i vendit, Edmond Panariti tregoi për median britanike se vendi është bllokuar në një “cikël vicioz” dhe sa më shumë njerëz të largohen, aq më shumë njerëz duan të largohen.

SHKRIMI I PLOTË:

I pyetur përse shqiptarët duan të vijnë në Britaninë e Madhe , Besnik Cahani qesh dhe tregon xhepat e tij.

58-vjeçari i di shumë mirë përfitimet e një të afërmi të guximshëm në udhëtimin e paligjshëm – është ai që djali i tij bëri shtatë vjet më parë duke u fshehur në një kamion. “Ai po dërgon 100 £ këtu dhe xhepi im po shëndoshet me lekët shqiptare,” tha zoti Cahani, duke shtuar me sy të zmadhuar se “ndonjëherë në Krishtlindje ose në Vitin e Ri, ai dërgon 200 £”.

Teksa qëndronte në rrugët me gropa të Kukësit, një qytet i vogël në malet në veri të Shqipërisë më shumë se 1300 milje larg Britanisë, shumë nga BMë-të dhe Mercedes-et që kaluan mbanin targa të Britanisë së Madhe.
Makinat e importuara të nivelit të lartë, disa prej të cilave vidhen ose blihen dhe importohen duke përdorur para kriminale, janë kthyer në një “simbol statusi” në të gjithë rajonin.

Dhe nuk janë vetëm makina. Kamëzi, në periferi të kryeqytetit Tiranë, është një nga zonat me rritjen më të shpejtë të vendit. Aty ku kishte ara 25 vjet më parë, tani ka qindra shtëpi madhështore trekatëshe që rrallë shihen në vend, të gjitha të ndërtuara me para që punëtorët e huaj u kanë dërguar në shtëpi familjeve të tyre.
Joshja është tani aq e madhe sa në shumë nga rajonet më të varfra në Shqipërinë veriore nuk ka mbetur asnjë djalë i ri dhe po largohen çdo ditë më shumë. Ata tundohen nga bandat që promovojnë një mënyrë jetese fiktive dhe reklamojnë kalime të lira në platformat e mediave sociale si TikTok .

Një rënie e çmimit të kalimit, e nxitur nga lehtësia me të cilën kontrabandistët mund të çojnë njerëzit përmes Kanalit me varka të vogla, vetëm sa i ka përkeqësuar gjërat.

Kostoja ka rënë me rreth një të pestën në një vit, nga 15,000 £ në 2021 – kur shumica po bënin udhëtimin me kamionë – në 3,000 £ për një kalim me varkë tani. Në përgjigje të fluksit, qeveria e Mbretërisë së Bashkuar ka njoftuar se po pompon miliona në qarkun e Kukësit për të përmirësuar vendet e punës dhe infrastrukturën.

Vetëm muajin e kaluar, Alastair King-Smith, ambasadori i Britanisë në Shqipëri, vizitoi qytetin dhe iu lut prindërve që të mos lejonin që fëmijët e tyre të “shfrytezoheshin” nga “kriminelët dhe trafikantët” që “po i detyrojnë ata në botën e krimit”.

Investimet po vijnë, premtoi ai. Por njerëzit në rrugën e Kukësit nuk kanë dëgjuar për këtë investim dhe janë të kujdesshëm nëse do të sjellë ndonjë ndryshim në jetën e tyre për shkak të korrupsionit mes zyrtarëve.
“Nuk ka mbetur asgjë këtu. Ne kemi mbaruar”, tha 35-vjeçari Fabian, i cili punon si kamerier për 150 euro (129 £) në muaj dhe ankohet për faktin se mezi përballon një cigare, e lëre më të mbajë një familje.

Artikuj të Tjera

Komento

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu

POSTIMET E FUNDIT