Italia është gati të nisë ndërtimin e një prej projekteve më ambicioze infrastrukturore në historinë e saj moderne: urën që do të lidhë ishullin e Siçilisë me Italinë kontinentale. Sipas njoftimit zyrtar të Ministrisë së Infrastrukturës, punimet pritet të nisin para përfundimit të kësaj vere, ndërsa përfundimi është parashikuar për vitet 2032–2033.
Një urë rekord dhe sfidë inxhinierike
E gjatë mbi 3.6 kilometra dhe e mbështetur në dy kulla gjigande 399 metra të larta, ura e Mesinës do të jetë një ndër më të mëdhatë në botë në kategorinë e saj. Ajo është projektuar për të përballuar tërmete me magnitudë deri në 7.7 ballë dhe erëra deri në 200 km/h, duke respektuar standardet më të larta të sigurisë në një zonë të njohur për aktivitet sizmik.
Kalimi me makinë do të zgjasë rreth 15 minuta, duke reduktuar ndjeshëm kohën e udhëtimit dhe duke transformuar lidhjet ndërmjet Siçilisë dhe pjesës tjetër të Italisë.
Kosto miliardëshe dhe ndikim në punësim
Kostoja e projektit kap shifrën e 13.5 miliardë eurove, të cilat do të mbulohen përmes fondeve kombëtare dhe ndihmës nga Bashkimi Evropian. Një pjesë e shpenzimeve do të konsiderohen si investim për mbrojtjen kombëtare, për shkak të rëndësisë strategjike që struktura mund të ketë në raste emergjencash apo konflikti.
Ministri i Infrastrukturës, Matteo Salvini, e ka cilësuar ndërtimin e urës si një “bast personal” dhe premtim politik që do të sjellë “një revolucion ekonomik për Italinë e Jugut”. Parashikohet që ndërtimi të krijojë deri në 120,000 vende të reja pune, një shifër që ka ngjallur interes të madh edhe në sektorin privat.
Kritika nga opozita dhe shqetësime për mjedisin
Pavarësisht entuziazmit nga qeveria, projekti është përballur me kritika të ashpra nga opozita dhe grupet mjedisore. Partitë e majta kanë ngritur shqetësime për rrezikun e përfshirjes së mafies në tendera dhe kontrata, duke kërkuar transparencë maksimale dhe kontroll të rreptë në çdo fazë të ndërtimit.
Ndërkohë, organizatat mjedisore paralajmërojnë se ndikimi ekologjik mund të jetë i madh dhe i parikuperueshëm për ekosistemet natyrore të ngushticës së Mesinës, një zonë me biodiversitet të veçantë dhe habitat detar të ndjeshëm.
E ardhmja e transportit mes dy brigjeve
Tarifat për kalimin e urës nuk janë bërë ende publike, por Ministria ka premtuar se ato do të jenë “të arsyeshme dhe konkurruese”. Pavarësisht debatit politik dhe shqetësimeve teknike, projekti po cilësohet si një hap historik në përpjekjen për të bashkuar infrastrukturën e Italisë dhe për të çuar më tej zhvillimin ekonomik të rajoneve jugore.
Nëse realizohet siç është parashikuar, “ura e Mesinës” nuk do të jetë vetëm një strukturë ikonike, por edhe një simbol i epokës së re infrastrukturore në Europë.






