Kompania Meta, e cila zotëron Facebook dhe Instagram, po shqyrton mundësinë e prezantimit të një abonimi me pagesë në Britani, që do t’u mundësonte përdoruesve të shfrytëzonin platformat pa reklama.
BBC raporton se përdoruesve mund t’u kërkohet të paguajnë për të shmangur reklamat dhe për të mbrojtur të dhënat e tyre nga gjurmimi.
Ky vendim vjen pas një beteje të gjatë ligjore, ku Meta ra dakord të ndalojë shënjestrimin e reklamave për një përdoruese britanike.
Abonimi pa reklama në Evropë
Meta tashmë ka prezantuar abonimet pa reklama në BE, duke nisur nga viti 2023, me një tarifë fillestare prej 9.99 euro në muaj, e cila më vonë u ul në 5.99 euro. Kompania ka deklaruar se po bashkëpunon me autoritetet britanike për të gjetur një zgjidhje ligjore për këtë model abonimi.
Përplasja mes privatësisë dhe reklamave
Meta dhe platformat e tjera të mediave sociale bazohen kryesisht në të ardhurat nga reklamat, të cilat përbëjnë 96% të fitimeve të kompanisë. Meta argumenton se reklamimi i personalizuar e mban shërbimin falas, por tani po ndjek një model të ngjashëm me disa media, si Daily Mail, Independent dhe Guardian, të cilat u kërkojnë përdoruesve të zgjedhin midis abonimit me pagesë ose lejimit të gjurmimit të të dhënave.
Megjithatë, aktivistët e privatësisë thonë se ky model mund të shkelë ligjet britanike për mbrojtjen e të dhënave. Për momentin, Meta është ende në bisedime me autoritetet për të përcaktuar nëse do të implementojë këtë model në Britani.