Një nga projektet më ambicioze të infrastrukturës në Europë është drejt përfundimit dhe pritet të revolucionarizojë mënyrën se si udhëtohet dhe tregtohet në kontinent. Bëhet fjalë për Tunelin Fehmarnbelt, një tunel nën det që do të lidhë Danimarkën me Gjermaninë, duke krijuar një korridor të ri për automjete, trena dhe mallra.
Me një gjatësi prej 18 kilometrash, tuneli do të jetë një nga më të gjatët në botë për transportin rrugor dhe hekurudhor. Ajo që e bën unike këtë vepër është teknika e ndërtimit: në vend që të gërmohet si Eurotuneli, ai po ndërtohet përmes seksioneve gjigante betoni të parapërgatitura, që vendosen në një hendek të hapur në fund të detit dhe më pas mbulohen. Këto pjesë janë prodhuar në fabrikën e Rødbyhavn dhe secila peshon rreth 73.000 ton.
Tuneli do të përmbajë dy linja rrugore dhe dy linja hekurudhore të elektrifikuara, duke përshpejtuar ndjeshëm lëvizjen e njerëzve dhe mallrave. Pas përfundimit në vitin 2029, do të reduktojë kohën e udhëtimit nga 45 minuta me traget në vetëm 10 minuta me makinë dhe 7 minuta me tren. Një udhëtim nga Hamburgu në Kopenhagen, që aktualisht zgjat rreth pesë orë, do të zgjasë vetëm dy orë e gjysmë.
Përtej avantazheve logjistike, Tuneli Fehmarnbelt pritet të ketë një ndikim të madh ekonomik, duke nxitur turizmin, punësimin dhe zhvillimin rajonal, sidomos në zonat jashtë Kopenhagenit. Një urë e re në zemër të Europës që simbolizon lidhjen, zhvillimin dhe një të ardhme më të integruar për kontinentin.