Në vitin e kaluar, Rusia ka tejkaluar Arabinë Saudite si furnizuesja më e madhe me naftë për Kinën, raporton agjencia Reuters, duke u bazuar në të dhënat kineze për import. Rusia ka dërguar rreth 2.1 milionë fuçi naftë në ditë, duke lënë pas Arabia Saudite. Kina, si importuesja më e madhe e naftës në botë, ka preferuar burimet nga Rusia më shumë se Arabinë Saudite. Kjo ndryshim ka ndodhur në një kohë kur sanksionet e Perëndimit të vendosura ndaj Rusisë kanë ndikuar në tregtinë globale të naftës. Arabia Saudite ka pësuar një rënie të vogël në dërgesat e saj të naftës drejt Kinës, ndërsa Kina ka shprehur gatishmëri për të blerë më shumë nga Rusia pas ndalesës së naftës ruse në tregjet evropiane dhe amerikane.
Arabia Saudite, furnizuesja kryesore e Kinës për naftë, ka dërguar 86 milionë tonë, 2 për qind rënie në krahasim me vitin paraprak.
Kina është importuesja më e madhe e naftës në botë, duke i tejkaluar edhe Shtetet e Bashkuara më 2017.
Sanksionet e Perëndimit të vendosura ndaj Rusisë, për luftën e nisur në Ukrainë, në shkurt të vitit 2022, kanë çrregulluar për një kohë tregtinë globale, përfshirë dërgesat e lëndëve djegëse të papërpunuara.
Evropa, blerësja më e madhe e naftës ruse, para luftës, u ka vënë ndalesë lëndëve djegëse ruse të papërpunuara, dhe bashkë me Shtetet e Bashkuara kanë vendosur çmime tavan në naftën ruse që është bartur duke shfrytëzuar shërbimet evropiane apo amerikane, siç është sigurimi gjatë udhëtimit.
Çmimi tavan është menduar për të mbajtur naftën ruse jashtë tregjeve globale dhe për të parandaluar një rritje çmimesh.
Eksportet e naftës përbëjnë më shumë se 30 për qind të të hyrave federale në Rusi.
Pas ndalesës së vënë të Perëndimit në naftë, India dhe Kina kanë shprehur gatishmëri për ta blerë naftën që Rusia, më pas, e ka shitur me çmim më të lirë.
Rusia dhe Arabia Saudite janë në vendin e dytë dhe tretë, respektivisht, për prodhim të naftës në botë, pas Shteteve të Bashkuara.