Viti 2021 solli shumë miliarda në arkat e saj për platformën e Netflix.
Në dy vitet e fundit, pandemia e koronavirusit e kombinuar me shumë muaj karantinë ka bërë që miliona njerëz në mbarë botën të shikojnë seriale apo filma përmes një platforme transmetimi. Sigurisht, Netflix ishte ai që mundi konkurrencën me një diferencë, duke nisur abonimet e tij gjatë asaj kohe.
Më konkretisht, kompania që filloi të operonte në vitin 1997 e të ofronte shërbime të të DVD-ve përmes postës elektronike, tashmë është kthyer në një gjigant global. Në vitin 2021, abonentët e Netflix kaluan 214 milionë, ku Squid Game ishte “përgjegjës” për një përqindje të madhe të rritjes.
Në të njëjtën kohë, të ardhurat e platformës gjatë vitit të kaluar, sipas vlerësimeve, arritën afër 29 miliardë dollarë, një rritje prej të paktën katër miliardë dollarësh krahasuar me të ardhurat e vitit 2020 (24.9 miliardë dollarë). Diku këtu për të vënë në dukje se të ardhurat e vitit 2021 janë pothuajse dyfishi i asaj të Netflix në 2018 (15.7 miliardë dollarë).
Ky kthesë publike drejt platformave të transmetimit ka ndihmuar gjithashtu Netflix-in të krijojë prodhime të sakta dhe cilësore, të cilat madje pretendojnë edhe Oscar. Është karakteristik se kompania sot investon shumë më tepër para në prodhimet e saj origjinale, krahasuar me vitet e mëparshme.
Ekipi hulumtues i ‘Kagan Media’ vlerëson se deri në vitin 2021 Netflix shpenzoi 13.6 miliardë dollarë (pothuajse gjysma e të ardhurave të tij) për përmbajtjen e tij. Me fjalë të tjera, këtu shohim një rritje prej 26% krahasuar me buxhetin e dhënë në vitin 2020, i cili arriti në 10.8 miliardë dollarë.
Sigurisht, e gjithë kjo vjen me një kosto shtesë për abonentët e Netflix. Kjo pasi siç njoftoi kompania në mes të janarit, së shpejti do të ketë rritje të abonimeve (aktualisht në SHBA dhe Kanada) me një deri në dy dollarë, në varësi të paketës. Një rritje që mund të shohim nga pjesët tona në të ardhmen e afërt.