Një ditë para zgjedhjeve parlamentare të 11 majit, Komisioneri Shtetëror i Zgjedhjeve, Ilirjan Celibashi, urdhëroi ndalimin e çdo lloj fushate, përfshirë atë digjitale. Pavarësisht këtij urdhri, partitë politike dhe dhjetëra kandidatë shpërfillën këtë rregull, duke vazhduar fushatën në platformat sociale si Facebook dhe Instagram.
Sipas të dhënave nga Libraria e Reklamave Politike të Meta, më 11 maj:
• 77 kandidatë dhe Partia Demokratike sponsorizuan 344 reklama politike, duke shpenzuar 5,553 dollarë.
• Vetëm Partia Demokratike shpenzoi 3,638 dollarë për 17 reklama gjatë ditës së zgjedhjeve.
• Kandidatët më shpenzues ishin Agron Shehaj (17,842 dollarë) dhe Belind Këlliçi (7,844 dollarë).
Shkelje masive të Kodit për Fushatën Digjitale
Gjatë gjysmës së dytë të fushatës, BIRN regjistroi 171 shkelje të Kodit për Fushatën Digjitale, që përfshinin:
• Përdorimin e Inteligjencës Artificiale për përhapje dezinformuese dhe sulme ndaj kundërshtarëve politikë.
• Përdorimin e profileve false, kryesisht nga vendet aziatike, për të amplifikuar mesazhet e fushatës.
Pjesëmarrja në shkelje sipas subjekteve politike:
• Partia Socialiste (PS): 72% e shkeljeve.
• Koalicioni Aleanca për Shqipërinë Madhështore (PD e drejtuar nga Sali Berisha): 19%.
• Nisma – Shqipëria Bëhet (Adriatik Lapaj & Endri Shabani): 5%.
Palët e treta dhe propaganda anonime në rrjetet sociale
Përveç partive politike, 19 faqe ose profile anonime në rrjete sociale u angazhuan në propagandë elektorale. Më aktivja ishte faqja “Team Edi Rama”, që veproi në Facebook, Instagram dhe TikTok dhe:
• Arriti 4.6 milionë shikime deri më 11 maj.
• Publikoi reklama pa sqarim mbi financimin, disa me adresë email të Partisë Socialiste.
• Gjatë intervistës së fundit të kryeministrit, qindra profile false nga Vietnami postuan komente identike në mbështetje.






