6.5 C
Tiranë
Sunday, November 24, 2024
spot_img

Shumë shtete kanë mbyllur hapësirën e tyre ajrore për avionët rusë,ja cilët janë

Pushtimi rus i Ukrainës dhe ndalimet e aviacionit po krijojnë zona të mëdha të ndaluara në qiell, me implikime të mëdha për transportuesit me distanca të gjata që normalisht kalojnë qiejt e Evropës Lindore.

Që nga e diela, shumë vende evropiane njoftuan se po mbyllnin hapësirën e tyre ajrore për linjat ajrore dhe avionët rusë, duke përfshirë Gjermaninë, Italinë, Francën dhe Spanjën.

Presidentja e Komisionit Evropian Ursula von der Leyen konfirmoi të dielën se Bashkimi Evropian po mbyll hapësirën ajrore të BE-së për Rusinë.

Kanadaja gjithashtu njoftoi se vendi po mbyll hapësirën e saj ajrore ndaj Rusisë gjithashtu të dielën.

Mbretëria e Bashkuar dhe Rusia kanë ndaluar avionët e njëra-tjetrës të fluturojnë ose të zbresin në territoret e tyre. Ndalime të tjera kanë filluar të pasojnë, me Poloninë dhe Republikën Çeke që të dyja kufizojnë hyrjen në avionët rusë të premten.

E gjithë kjo mund të ketë pasoja të rëndësishme për pasagjerët, linjat ajrore dhe koston e fluturimit nëse Evropa dhe Rusia ringjallin epokën e Luftës së Ftohtë, kur rrugët qiellore u devijuan rreth një perde të hekurt që shtrihej në qiell.

Përveç hapjes së një vrime të rëndësishme në hartën e trafikut të aviacionit të Evropës Lindore, ndërprerja e trafikut në distanca të gjata është minimale deri më tani. Edhe avionët rusë që përdorin hapësirën ajrore ndërkombëtare mbi Atlantik janë të paprekur, pavarësisht se zona menaxhohet nga shërbimet e trafikut ajror me bazë në MB.

Por çfarë ndodh me fluturimet për në Azinë Lindore? Gjatë ditëve më të ftohta të Luftës së Ftohtë, shmangia e Bllokut Sovjetik nënkuptonte fluturimin në veri rreth Grenlandës për në Alaskë, furnizimin me karburant në Anchorage dhe më pas rreth ngushticës së Beringut për të arritur në Japoni. Fluturimet për në Kinë kaluan Detin e Zi dhe Kaukazin, duke shmangur Afganistanin dhe duke hyrë në Kinë përmes Azisë Qendrore.

Nuk jemi ende aty. Dhe ndoshta falë gamës së avionëve modernë, hapa të tillë nuk do të nevojiten.

Efektet në linjat ajrore komerciale tashmë të prekura nga Covid dhe pasagjerët e tyre në këtë pikë do të jenë relativisht të kufizuara nëse ndalimet qëndrojnë midis Rusisë nga njëra anë dhe MB, Polonisë dhe Republikës Çeke nga ana tjetër. Po kështu, situata mund të përshkallëzohet lehtësisht.

“Për shkak të shkallës gjeografike të Rusisë, fluturimet nga linjat ajrore në të gjithë botën kalojnë çdo ditë në hapësirën ajrore ruse,” i thotë CNN Mikael Robertsson, bashkëthemelues i shërbimit të gjurmimit të avionëve Flightradar24. “Nga Britania e Madhe, zakonisht rreth një duzinë fluturimesh çdo ditë kalojnë përmes Rusisë në rrugë për në vende si Hong Kongu dhe India.

“Nga BE-ja, qindra fluturime secila kalojnë tranzit përmes Rusisë në rrugë për në destinacionet në Azi. Dhe nga SHBA, shumica e trafikut të ngarkesave midis SHBA-së dhe Azisë kalon nëpër të paktën një pjesë të vogël të hapësirës ajrore ruse. Para Covid-it, numrat ishin edhe më i madh, veçanërisht nga MB, por fluturimet e pasagjerëve me distanca të gjata ende nuk janë rikuperuar vërtet”.

Për sa i përket shërbimeve të fluturimit, e vetmja linjë ajrore ruse e pasagjerëve që i shërben Britanisë së Madhe është Aeroflot. Transportuesi më i madh i Mbretërisë së Bashkuar, British Airways, i shërbeu Moskës përpara luftës.

Kompania mëmë e BA, International Airlines Group, ka njoftuar se linjat e saj ajrore nuk do të fluturojnë mbi hapësirën ajrore ruse.

Në fillim të konfliktit, Administrata Federale e Aviacionit të SHBA-së lëshoi ​​udhëzime NOTAM (Notice To Air Missions) për transportuesit amerikanë për të shmangur operacionet në zonat që përfshijnë të gjithë Ukrainën, Bjellorusinë dhe pjesët perëndimore të Rusisë. Pak linja ajrore të pasagjerëve amerikanë fluturojnë mbi Rusinë, me fluturime pa ndalesë për në Indi për t’u rifilluar ngadalë pas mbylljes së Covid të aviacionit.

Ndërkohë, rrjetet aziatike të British Airways dhe Virgin Atlantic nuk janë restauruar kryesisht pasi u pezulluan për shkak të pandemisë Covid-19. Kufijtë relativisht të mbyllur të Japonisë, Kinës dhe vendeve të tjera për ardhjet ndërkombëtare për arsye të shëndetit publik do të thotë që shërbimet e pasagjerëve nga linjat ajrore të Mbretërisë së Bashkuar mbeten të kufizuara.

Artikuj të Tjera

Komento

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu

POSTIMET E FUNDIT