Reagimi i gjatë i Evi Kokalarit mbi rastin e këngëtares së njohur Parashqevi Simaku ngre një debat thelbësor mbi etikën dhe autenticitetin e veprimeve që promovohen si humanitare. Ky rast, ku këngëtarja shfaqet në gjendje të vështirë në rrugët e New York-ut dhe më pas “shpëtohet” me bujë nga një grup individësh, tregon se ndihma e dhënë mund të mos jetë gjithmonë e pastër nga motivet personale.
Shqetësimet e ngritura nga Kokalari
Në reagimin e saj, Kokalari vë në pikëpyetje autenticitetin e gjithë ngjarjes duke u fokusuar te mënyra se si është trajtuar situata, duke nisur nga filmimi publik, deri te shfrytëzimi i kësaj ngjarjeje për qëllime mediatike apo vetëpromovim. Ajo përmend disa elemente të dyshimta, si ndryshimet në pamjen e këngëtares midis dy videove, shpejtësinë e angazhimit për ta gjetur dhe praninë e një PR-i të fuqishëm, që sipas saj, tregon qartë një “skenar” të paramenduar.
Një nga pikat më të forta të analizës së Kokalarit është kritika mbi mënyrën sesi është cenuar dinjiteti i këngëtares. Përpjekjet për ta ndihmuar janë shoqëruar me publikime të detajuara dhe shfaqje ekstravagante, si darka luksoze apo dhurata të shtrenjta, të cilat krijojnë më shumë ndjesinë e një spektakli mediatik sesa të një akti të sinqertë bamirësie.
Etika e ndihmës publike
Një aspekt i rëndësishëm që del nga kjo ngjarje është pyetja: Kur bëhet ndihma publike një akt vetëpromovimi? Në një shoqëri ku rrjetet sociale dhe mediat shpesh përforcojnë imazhin publik të individëve, veprime të tilla mund të keqpërdoren për të rritur profilin personal, në vend që të adresojnë realisht problemet.
Evi Kokalari ngre gjithashtu një problem tjetër të thellë: ndihma e vërtetë, sipas saj, duhet të jetë diskrete dhe dinjitoze, jo një formë e re ekspozimi që i shton vuajtje dikujt që tashmë është në një situatë të vështirë. Në rastin konkret, ajo argumenton se këngëtarja Simaku mund të kishte pranuar ndihmë më herët nga komuniteti shqiptar pa pasur nevojë për ekspozime publike.
Problemi i perceptimit dhe manipulimi i publikut
Një tjetër pikë kyçe e reagimit është mënyra sesi media dhe individët e përfshirë e kanë formësuar narrativën e ngjarjes. Sipas Kokalarit, videot, intervistat dhe postimet janë përpunuar me qëllim që të krijohet një imazh heroik i “shpëtimtarit”, ndërsa realiteti i situatës mund të jetë shumë