Prodhuesit gjermanë të makinave kanë konsoliduar pozitat e tyre në tregun e automobilëve elektrikë në Gjermani, duke dominuar me një pjesë tregu prej 61% në vitin 2024. Kjo shifër përfaqëson një rritje të ndjeshme nga 49% e vitit të kaluar, sipas një studimi të firmës konsulente EY. Volkswagen, me markat e saj Skoda, Audi dhe Seat, udhëheq në shitjet e automobilëve elektrikë, me 62,000 njësi të shitura.
Rënia e shitjeve dhe sfidat për markat e huaja
Megjithatë, në përgjithësi, tregu i automobilëve elektrikë në Gjermani ka parë një rënie prej 27% në vitin 2024, e shkaktuar kryesisht nga përfundimi i subvencioneve për blerjet e makinave elektrike. Ndërsa prodhuesit gjermanë kanë përballuar këtë rënie me një ulje të shitjeve prej vetëm 9%, markat e huaja si Tesla, Stellantis dhe Renault janë goditur rëndë, duke regjistruar rënie respektivisht prej 42%, 66% dhe 68%.
Prodhuesit kinezë si Geely dhe BYD, pavarësisht çmimeve konkurruese dhe teknologjisë së avancuar, kanë pasur sukses të kufizuar në tregun gjerman, duke ruajtur një pjesë tregu prej 8-10%. Në tremujorin e fundit të 2024, shitjet e tyre ranë me 17%.
Sfidat ndërkombëtare dhe ndikimi tek prodhuesit gjermanë
Ndërsa markat gjermane dominojnë tregun vendas, ato përballen me sfida të mëdha jashtë BE-së. Automjetet elektrike gjermane të segmentit të lartë kanë pasur më pak sukses jashtë vendit në krahasim me homologët e tyre me motor me djegie. Ky trend mund të përkeqësojë bilancin e prodhuesve gjermanë, duke vënë në rrezik përmbushjen e objektivave të emetimeve të BE-së.
Parashikimet për 2025
Ekspertët presin që prodhuesit të përgjigjen me ulje çmimesh dhe oferta financimi për të nxitur kërkesën. Në të njëjtën kohë, makinat me motor me djegie pritet të bëhen më të shtrenjta, si një përpjekje për të balancuar shitjet dhe përmbushur objektivat mjedisorë.
Sipas Institutit Ifo, morali i biznesit në sektorin gjerman të automobilave ka pësuar një përkeqësim të mëtejshëm. Indeksi i klimës së biznesit për industrinë ra në -34.7 pikë në dhjetor 2024, duke reflektuar pritshmëritë pesimiste për muajt e ardhshëm.
Ky zhvillim tregon një periudhë të vështirë për tregun global të automobilëve elektrikë, ndërsa prodhuesit gjermanë mbeten në krye në tregun vendas, por përballen me sfida të mëdha jashtë vendit.