Në vitin 2022, arsimi në Bashkimin Europian shfaq tendenca të ndryshme në nivelet e tij, si dhe hendekun gjinor në arritjet arsimore. Duke përdorur të dhënat nga agjencia evropiane Eurostat dhe klasifikimin e nivelit të arsimit (ISCED), analizojmë përqindjen e popullsisë me arsim të lartë në moshën 25-74 vjeç dhe 25-34 vjeç.
Në nivelin e përgjithshëm, rreth një të treta e popullsisë së moshës 25-74 vjeç në BE kishte një arsim të lartë, me dallime të mëdha në nivelet e arsimit mes vendeve anëtare. Shifrat ishin më të larta në vendet nordike dhe baltike, ndërsa më të ulëta në vendet e Ballkanit dhe në disa vende të tjera. Islanda dhe Suedia renditeshin në vendin e tretë dhe të katërt me peste 45% të popullsisë me arsim të lartë.
Gjithashtu, ndryshimet gjinore ishin të dukshme në nivelin e arsimit të lartë. Për krahasim, përqindja e grave me arsim të lartë ishte më e lartë se ajo e burrave, me diferencat më të mëdha në vendet nordike dhe baltike. Islanda, Sllovenia dhe Sllovakia shënuan hendekun më të lartë gjinor.
Në analizën e mëtejshme, një përqindje e lartë e popullsisë së moshës 25-34 vjeç kishte një arsim të lartë, tregues i rritjes së arritjeve arsimore në të gjithë BE-në. Kjo shifër ndryshonte nga 24.7% në Rumani në 62.3% në Irlandë, duke pasqyruar nivelet e larta të arsimit në vendet nordike dhe baltike. Megjithatë, hendeku gjinor ishte ende i dukshëm, me gratë që shfaqnin përqindje më të lartë të arsimit të lartë se burrat.
Për të rritur kompetencat dhe aftësitë e punës së tij, mësimi i të rriturve ka një rëndësi të veçantë, sidomos në kontekstin e dixhitalizimit dhe automatizimit të tregut të punës. Në BE, përqindja e personave të moshës 25-64 vjeç që morën pjesë në arsim ose trajnim ishte 11.9%, me nivele më të larta në vendet nordike dhe më të ulëta në Ballkan.
Analiza e të dhënave të arsimit në BE hedh dritë mbi progresin dhe sfidat që vazhdojnë të ekzistojnë në nivelet arsimore dhe hendekun gjinor në të gjithë Europën.