Anija e mallrave Kathrin, e cila është nën hetim nga Amnesty International për transportin e eksplozivëve drejt Izraelit, pritet të mbërrijë në portin e Koprit në Slloveni. Zyra e kryeministrit të Sllovenisë, Robert Golob, e ka konfirmuar këtë informacion, por nuk ka ofruar detaje të sakta mbi datën e mbërritjes. Megjithatë, kjo është një nga të dhënat e pakta zyrtare për anijen MV Kathrin, e cila ka lundruar nga Vietnami që prej 21 korrikut dhe do të shërbejë si pikë transiti për ngarkesën që po transporton.
Kryeministria sllovene theksoi se porti i Koprit do të shërbejë si një pikë hyrëse në Bashkimin Evropian, duke nënkuptuar se ngarkesa do të vazhdojë drejt destinacioneve të tjera brenda BE-së. Nga korriku deri më 3 tetor, anija Kathrin, e cila ka qëndruar për tri ditë në detin Adriatik, ka shkaktuar reagime të forta nga zyrtarët e Namibisë, Portugalisë dhe organizatave ndërkombëtare, për shkak të ngarkesës së saj dhe mundësisë për ta dërguar atë në Izrael. Amnesty International dhe Kombet e Bashkuara kërkuan nga vendet që të mos lejojnë hyrjen e anijes në portet e tyre, duke argumentuar se kjo ngarkesë mund të kontribuonte në kryerjen e krimeve të mundshme të luftës në Gaza.
Ndërkohë, informacionet për anijen Kathrin u shfaqën për herë të parë në media në gusht, kur Qeveria e Namibisë ndaloi ankorimin e saj në portin Walvis Bay. Ministrja e Drejtësisë e Namibisë, Yvonne Dausab, e cilësoi këtë vendim si një reflektim të mbështetjes së vendit për popullin palestinez dhe thirrjes për t’i dhënë fund dhunës në rajon. Ajo po ashtu theksoi se anija transportonte materiale shpërthyese të destinuara për Izraelin, duke kërkuar që të mos lejohej ankorimi në ujërat e Namibisë.
Sipas informacioneve nga policia namibiane, anija Kathrin është aktualisht e ngarkuar me 60 kontejnerë trinitrotoluen (TNT) dhe tetë kontejnerë heksogeni, të cilët janë të njohur për përdorimin e tyre ushtarak. Këto lëndë janë të nevojshme për prodhimin e bombave ajrore dhe raketave që përdoren në konfliktin izraelito-palestinez.
Për më tepër, anija, e cila është ndërtuar në vitin 2010 në Kinë, ka kërkuar të heqë flamurin portugez pas nisjes së hetimeve nga autoritetet e Portugalisë për transportin e eksplozivëve. Anija është regjistruar në Madeira dhe është pronësi e kompanisë gjermane Lubeca Marine Germany Gmbh & Co Kg. Kompania e anijes ka refuzuar të japë komente lidhur me situatën aktuale.
Kjo situatë hedh dritë mbi kompleksitetin e transportit të mallrave të ndjeshme dhe ndikimin e mundshëm të tyre në konfliktet globale, duke nënkuptuar nevojën për më shumë transparencë dhe rregullore në tregtinë ndërkombëtare të armëve dhe eksplozivëve.