Zëvendëspresidentja Kamala Harris dhe ish-presidenti Donald Trump janë përfshirë në fazën përfundimtare të një gare presidenciale jashtëzakonisht të ngushtë, me të dy kandidatët që po përqendrojnë përpjekjet e tyre në shtatë shtete kyçe të fushëbetejës që pritet të vendosin fatin e zgjedhjeve. Me vetëm 15 ditë të mbetura para votimit, Harris dhe Trump po shpenzojnë pjesën më të madhe të kohës dhe burimeve të tyre për të tërhequr votuesit e pavendosur dhe për të siguruar mbështetje në nivel kombëtar dhe lokal.
Kamala Harris ka intensifikuar sulmet e saj ndaj Trump, duke kaluar nga buzëqeshjet dhe qëndrimet e mëparshme më të qeta në fyerje dhe sulme të drejtpërdrejta ndaj karakterit dhe gjendjes shëndetësore të Trump. Ajo ka kritikuar ashpër kundërshtarin e saj, duke nënvizuar rrezikshmërinë dhe papërshtatshmërinë e tij për presidencën. Harris po përpiqet të forcojë mbështetjen midis votuesve të pavarur dhe republikanëve që mbeten rezistent ndaj Trump, por ende kanë rezerva për kandidaturën e saj. Për këtë qëllim, ajo po zhvillon aktivitete në zona të rëndësishme si Chester County, Pennsylvania dhe Oakland County, Michigan, ku Joe Biden ka zgjeruar përparësinë demokratike që nga viti 2016. Harris synon gjithashtu të arrijë votuesit në Qarkun Waukesha të Wisconsin, një bastion tradicional republikan që ka treguar shenja erozioni për GOP gjatë epokës Trump.
Në të njëjtën kohë, Donald Trump është fokusuar në fitimin e votuesve në shtetet që kanë qenë vendimtare për fitoren e tij katër vite më parë, si Karolina e Veriut. Me 16 vota elektorale të rëndësishme në këtë shtet, Trump e sheh atë si kritik për fitoren e tij në nëntor. Nëse Harris arrin të fitojë në Karolinën e Veriut, Trump do të duhet të fitojë të paktën një nga shtetet e Murit Blu përveç pjesës tjetër të shteteve jugore për të siguruar fitoren e tij.
Fushata e Harris ka një avantazh të madh financiar, pasi ajo ka filluar tetorin me 346 milionë dollarë në rezervat e saj politike, shumë më tepër se 285 milionë dollarët që ka në dispozicion fushata e Trump. Harris ka trefishuar shumën e mbledhur nga Trump gjatë shtatorit, duke përdorur këtë avantazh për të rritur shpenzimet në reklama të paguara. Fushata e Harris shpenzoi rreth 196 milionë dollarë në reklama vetëm në shtator, krahasuar me 73 milionë të shpenzuara nga Trump.
Ndërkohë, mesazhet përmbyllëse të të dy kandidatëve janë intensifikuar. Harris po përqendrohet në përdorimin e retorikës dhe komenteve të vetë Trump për të përforcuar argumentet se ai është i papërshtatshëm për presidencën. Nga ana tjetër, Trump ka adoptuar një qasje gjithnjë e më provokuese dhe nxitëse, duke përdorur çdo mundësi për të diskredituar kundërshtaren e tij. Në një ngjarje të fundit në një McDonald’s në Pensilvania, Trump përgatiti shkurtimisht patate të skuqura dhe pretendoi pa prova se Harris nuk kishte punuar kurrë në ushqimin e shpejtë, duke mohuar kështu pretendimet e saj të mëparshme për një përvojë të tillë gjatë rinisë.
Fushata e Trump ka mbështetur këto ngjarje provokuese me retorikë të ashpër, duke përqendruar përpjekjet e tij për të diskredituar Harris në ditët e fundit të fushatës, ndërsa ai përfundon ofertën e tij të tretë për presidencën.