Që nga fillimi i vitit 2023, pasagjerët që udhëtojnë nga Terminali 1 i Aeroportit Fiumicino në Romë kanë përjetuar një përmirësim të ndjeshëm në procesin e kontrollit të bagazheve të dorës. Kjo falë instalimit të Sistemit të Zbulimit të Eksplozivëve të standardit C3, i cili lejon kontrollimin e çantave pa pasur nevojë për të nxjerrë lëngjet apo pajisjet elektronike, duke ulur kështu kohën e pritjes dhe shqetësimet e pasagjerëve.
Ky sistem i ri përdor skanera me rreze X të cilët krijojnë imazhe volumetrike tredimensionale me rezolucion të lartë, duke zbuluar automatikisht substancat potencialisht të rrezikshme. Pas një periudhe prove të suksesshme në aeroportin e Romës, ky sistem u shtri në të gjitha pikat e kontrollit të terminalit, duke u pritur mirë nga udhëtarët dhe duke lejuar që në kabinë të merren lëngje më shumë se 100 ml.
Megjithatë, pavarësisht përfitimeve të dukshme, ky sistem do të shfuqizohet nga 1 shtatori 2024. Komisioni Evropian, bazuar në një raport teknik, ka vendosur se softueri i këtyre skanerëve të rinj nuk mund të garantojë besueshmëri të mjaftueshme për kontejnerët me përmbajtje të lëngshme më shumë se 330 ml. Ky vendim ka sjellë ndryshime në Rregulloren e BE-së për Sigurinë e Aviacionit, duke ndaluar përdorimin e skanerëve të gjeneratës së re në të gjitha aeroportet e BE-së, si dhe në Islandë, Zvicër, Lihtenshtajn dhe Norvegji.
Vendimi i Komisionit ka shkaktuar reagime të forta nga Këshilli Ndërkombëtar i Aeroporteve Evropiane (ACI Europe), i cili përfaqëson më shumë se 500 aeroporte në 46 vende evropiane. Shumë nga këto aeroporte tashmë kanë instaluar skanerët e gjeneratës së re, të cilët janë shumë më të shtrenjtë dhe kërkojnë mirëmbajtje më të kushtueshme sesa skanerët konvencionalë. Tani, me vendimin e Komisionit, këto aeroporte detyrohen të tërheqin këto pajisje, duke pritur për një njoftim të ri.