15.5 C
Tiranë
Friday, January 10, 2025
spot_img

Rriten shitjet të pijeve joalkoolike, kompanitë investojnë në prodhimin e tyre

Shitjet e pijeve joalkoolike kanë shënuar një rritje të dukshme në vitin 2023, me një rritje prej 20% krahasuar me vitin 2018, ndërsa shitja e pijeve alkoolike ka përjetuar një rritje më të ulët, vetëm 8%. Kjo ka ndikuar në një trend të ri, ku shumë amerikanë, veçanërisht ata të moshës 18 deri 34 vjeç, kanë zvogëluar konsumin e alkoolit, me përqindjen e atyre që pinë alkool duke rënë në 62%.

Një tjetër trend i dukshëm është “zhveshja e zebrës”, që i referohet zëvendësimit të pijeve alkoolike me pije joalkoolike. Si rezultat, shumë kompani që traditën e kishin në prodhimin e pijeve alkoolike kanë filluar të zhvillojnë dhe të shesin alternativa joalkoolike. Diageo, një nga emrat më të mëdhenj në industrinë e alkoolit, ka lançuar një version të ri të rumit Captain Morgan Spice Gold pa alkool, ndërsa Moet&Chandon ka investuar në French Bloom, një markë verërash të gazuara joalkoolike.

Për shkak të taksave më të ulëta dhe çmimeve më të arsyeshme, pijet joalkoolike janë bërë më fitimprurëse për shumë kompani. Për këtë arsye, shitjet e birrës joalkoolike tani përbëjnë 89% të shitjeve të birrës, ndërsa pijet alkoolike, përfshirë verën, zënë vetëm 7%.

Në këtë klimë të ndryshimeve të preferencave të konsumatorëve, shumë kompani janë duke punuar për të shpikur metoda të reja për prodhimin e verës joalkoolike dhe për promovimin e saj. Po ashtu, emra të njohur si Blake Lively, Katy Perry dhe Lewis Hamilton kanë lancuar markat e tyre të pijeve joalkoolike, duke kontribuar në rritjen e këtij tregu.

Megjithatë, edhe pse ka një tendencë të qartë për rritjen e pijeve joalkoolike, shitjet globale të alkoolit pritet të arrijnë në 1.8 trilion dollarë në vitin 2023, dhe përqindja e amerikanëve që pinë alkool ka qëndruar e qëndrueshme në rreth 60% për 20 vitet e fundit.

Artikuj të Tjera

Komento

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu

POSTIMET E FUNDIT