12.5 C
Tiranë
Saturday, December 6, 2025
spot_img

Rritja e blerjeve online përmes rrjeteve sociale dhe problemet me konsumatorët në Shqipëri

Në Shqipëri, blerjet online përmes platformave si Facebook dhe Instagram po rriten me ritme të shpejta. Megjithatë, kjo rritje ka sjellë edhe një numër në rritje të ankesave nga konsumatorët, të cilët shpesh përballen me shërbime dhe produkte të papërshtatshme ose të cilësisë së dobët.

Problemet e Konsumatorëve dhe Ndërhyrja e Agjencisë së Mbrojtjes së Konsumatorëve

Faqet online që operojnë kryesisht përmes rrjeteve sociale shpesh nuk ofrojnë zgjidhje të përshtatshme për problemet e konsumatorëve. Në këto raste, ndërhyn Agjencia e Mbrojtjes së Konsumatorëve, e cila është përgjegjëse për trajtimin e ankesave dhe mbrojtjen e të drejtave të konsumatorëve.

Procedurat për Ankimin

Sipas Blerina Harizaj dhe Gerta Dhima, konsumatorët duhet të ndjekin disa hapa për të paraqitur ankesën e tyre:
1. Kontaktimi i Agjencisë së Konsumatorit**: Konsumatori duhet t’i drejtohet Agjencisë për të paraqitur ankesën e tij.
2. Plotësimi i Formularit: Një formular duhet të plotësohet fizikisht, duke përfshirë të dhënat për produktin dhe specifika të tjera.
3. Afati për Ankimin: Problemi duhet të raportohet brenda 14 ditëve nga marrja e produktit. Biznesi është i detyruar të bëjë kthimin ose rimbursimin e produktit brenda këtij afati. Pas kalimit të këtij afati, ankesat nuk merren më parasysh.

Këshillat për Identifikimin e Faqeve të Pasigurta

Ekspertët rekomandojnë konsumatorët të jenë të kujdesshëm kur blejnë online dhe të ndjekin disa këshilla për të identifikuar faqet e pasigurta:
1. Kontrolli i Politikes së Kthimit**: Faqet që nuk lejojnë kthimin dhe ndërrimin e produkteve nuk janë të besueshme.
2. Verifikimi i Informacionit të Faqes**: Faqja duhet të ketë të afishuar NIPT-in, numrin e telefonit, adresën, tarifën e transportit, mënyrën e pagesës, mënyrën e dorëzimit të mallit dhe një përshkrim të detajuar të mallit. NIPT-i tregon se faqja është e licencuar dhe serioze.

Fushatat e Ndërgjegjësimit të Konsumatorit

Agjencia e Konsumatorit organizon fushata ndërgjegjësimi për të informuar konsumatorët mbi të drejtat e tyre kur blejnë online. Këto fushata kanë për qëllim informimin dhe sensibilizimin e konsumatorëve për të drejtat e tyre dhe procedurat që duhet të ndjekin për të paraqitur ankesat e tyre.

Rritja e blerjeve online përmes rrjeteve sociale ka krijuar një treg të madh, por edhe ka rritur informalitetin dhe abuzimet me konsumatorët. Është e rëndësishme që konsumatorët të jenë të informuar dhe të mbrojtur në këtë mjedis të ri tregtar, dhe Agjencia e Mbrojtjes së Konsumatorëve luan një rol kyç në këtë proces.

Artikuj të Tjera

Komento

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu

POSTIMET E FUNDIT

U plagos nga bashkëmoshatari , ndërron jetë 15-vjeçari Erion Boba, pas 10 ditësh lufte...

0
Ka ndërruar jetë në spital 15-vjeçari nga Durrësi, Erion Boba, i cili u plagos rëndë me thikë nga një bashkëmoshatar pak ditë më parë....

Arsenal armësh dhe drogë në makinë: Policia e Tiranës arreston dy persona, njëri me...

0
Policia e Tiranës ka finalizuar një operacion të suksesshëm ndaj armëmbajtjes pa leje dhe shpërndarjes së lëndëve narkotike, duke vënë në pranga dy shtetas....

Arrestohet 50-vjeçari shqiptar që vrau bashkëshorten në Itali – u gjet i plagosur rëndë,...

0
Nazif Muslija, 50-vjeçari shqiptar nga Maqedonia e Veriut, i akuzuar për vrasjen e bashkëshortes së tij, Sadjide Muslija, është vënë në pranga nga autoritetet...

Horoskopi ditor, e Premte, 5 Dhjetor 2025

0
Dashi Dita sjell energji të mira për punët praktike. Do ndihesh më i/e fokusuar dhe i/e vendosur. Në marrëdhënie, komunikimi bëhet më i drejtpërdrejtë dhe...

Parashikimi i motit, e Premte, 5 Dhjetor 2025

0
Shqipëria do të përballet me kushte tipike dimri — mot i ftohtë, me vranësira dhe reshje të mundshme, sidomos në zonat e ultësirës dhe...