17.5 C
Tiranë
Monday, September 16, 2024
spot_img

Rritja e blerjeve online përmes rrjeteve sociale dhe problemet me konsumatorët në Shqipëri

Në Shqipëri, blerjet online përmes platformave si Facebook dhe Instagram po rriten me ritme të shpejta. Megjithatë, kjo rritje ka sjellë edhe një numër në rritje të ankesave nga konsumatorët, të cilët shpesh përballen me shërbime dhe produkte të papërshtatshme ose të cilësisë së dobët.

Problemet e Konsumatorëve dhe Ndërhyrja e Agjencisë së Mbrojtjes së Konsumatorëve

Faqet online që operojnë kryesisht përmes rrjeteve sociale shpesh nuk ofrojnë zgjidhje të përshtatshme për problemet e konsumatorëve. Në këto raste, ndërhyn Agjencia e Mbrojtjes së Konsumatorëve, e cila është përgjegjëse për trajtimin e ankesave dhe mbrojtjen e të drejtave të konsumatorëve.

Procedurat për Ankimin

Sipas Blerina Harizaj dhe Gerta Dhima, konsumatorët duhet të ndjekin disa hapa për të paraqitur ankesën e tyre:
1. Kontaktimi i Agjencisë së Konsumatorit**: Konsumatori duhet t’i drejtohet Agjencisë për të paraqitur ankesën e tij.
2. Plotësimi i Formularit: Një formular duhet të plotësohet fizikisht, duke përfshirë të dhënat për produktin dhe specifika të tjera.
3. Afati për Ankimin: Problemi duhet të raportohet brenda 14 ditëve nga marrja e produktit. Biznesi është i detyruar të bëjë kthimin ose rimbursimin e produktit brenda këtij afati. Pas kalimit të këtij afati, ankesat nuk merren më parasysh.

Këshillat për Identifikimin e Faqeve të Pasigurta

Ekspertët rekomandojnë konsumatorët të jenë të kujdesshëm kur blejnë online dhe të ndjekin disa këshilla për të identifikuar faqet e pasigurta:
1. Kontrolli i Politikes së Kthimit**: Faqet që nuk lejojnë kthimin dhe ndërrimin e produkteve nuk janë të besueshme.
2. Verifikimi i Informacionit të Faqes**: Faqja duhet të ketë të afishuar NIPT-in, numrin e telefonit, adresën, tarifën e transportit, mënyrën e pagesës, mënyrën e dorëzimit të mallit dhe një përshkrim të detajuar të mallit. NIPT-i tregon se faqja është e licencuar dhe serioze.

Fushatat e Ndërgjegjësimit të Konsumatorit

Agjencia e Konsumatorit organizon fushata ndërgjegjësimi për të informuar konsumatorët mbi të drejtat e tyre kur blejnë online. Këto fushata kanë për qëllim informimin dhe sensibilizimin e konsumatorëve për të drejtat e tyre dhe procedurat që duhet të ndjekin për të paraqitur ankesat e tyre.

Rritja e blerjeve online përmes rrjeteve sociale ka krijuar një treg të madh, por edhe ka rritur informalitetin dhe abuzimet me konsumatorët. Është e rëndësishme që konsumatorët të jenë të informuar dhe të mbrojtur në këtë mjedis të ri tregtar, dhe Agjencia e Mbrojtjes së Konsumatorëve luan një rol kyç në këtë proces.

Artikuj të Tjera

Komento

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu

POSTIMET E FUNDIT