Influencuesja dhe sipërmarrësja e njohur e modës, Chiara Ferragni, dikur e cilësuar si “Kim Kardashian italiane”, po përballet me pasojat më të rënda të karrierës së saj, pas një skandali bamirësie që ka goditur rëndë imazhin publik dhe bizneset e saj milionëshe.
Me një pasuri të deklaruar prej rreth 82 milionë dollarësh, Ferragni ishte pjesë e një fushate promocionale në fund të vitit 2022 për tortën Pandoro të kompanisë Balocco. Fushata u prezantua si bamirëse, me pretendimin se një pjesë e të ardhurave nga shitjet do të shkonin për spitalin e fëmijëve “Regina Margherita” në Torino.
Megjithatë, gazetarja investigative italiane Selvaggia Lucarelli zbuloi se spitali nuk kishte përfituar asnjë përqindje nga shitjet, por vetëm një donacion të vetëm prej 54 mijë dollarësh nga vetë kompania Balocco. Ndërkohë, u bë e ditur se Ferragni nuk kishte kontribuar financiarisht në këtë nismë.
Zbulimi shkaktoi reagime të forta në opinionin publik dhe në rrjetet sociale. Nën presionin e kritikave, Ferragni kërkoi falje publike dhe njoftoi një donacion personal prej 1.1 milion dollarësh për spitalin, por dëmi tashmë ishte bërë.
Pasojat financiare dhe profesionale ishin të menjëhershme dhe të rënda. Marrëveshje të rëndësishme sponsorizimi u ndërprenë, përfshirë bashkëpunimet me gjigantë si Coca-Cola dhe shtëpia e modës Tod’s. Dyqani i saj kryesor në Milano u mbyll, ndërsa kompanitë që ajo kontrollon, Fenice dhe TBS Crew, pësuan një rënie dramatike të të ardhurave prej 94–95%, duke shkaktuar humbje miliona dollarëshe dhe pushime masive nga puna.
Në nëntor, Ferragni u rikthye në qendër të vëmendjes mediatike, teksa u paraqit në Pallatin e Drejtësisë në Milano për nisjen e procesit gjyqësor ndaj saj, e akuzuar për mashtrim. Ajo u shfaq me një pamje të thjeshtë dhe konservatore, larg imazhit luksoz që e karakterizonte prej vitesh.
Influencuesja pritet të rikthehet në gjykatë në janar të vitit 2026, kur do të shpallet vendimi. Prokuroria ka kërkuar një dënim prej 20 muajsh burgim.
Rasti i Chiara Ferragni-t është shndërruar në një nga skandalet më të bujshme të industrisë së modës dhe marketingut digjital në Itali, duke hapur debat të gjerë mbi transparencën, etikën dhe përgjegjësinë e influencuesve në fushata bamirësie. Nga simbol i suksesit global, Ferragni sot përballet me një nga sfidat më të vështira të jetës së saj personale dhe profesionale.






