1. Cilësia po bie
Çantat dhe veshjet që dikur zgjatnin vite, sot konsumohen pas muajsh. Materialet më të lira dhe prodhimi jashtë kanë zbehur kujdesin artizanal që dikur e bënte luksin unik.
2. Mbiekspozimi
Reklamat e pafundme dhe influencuesit kanë shndërruar produktet ekskluzive në të zakonshme. Luks i dikurshëm, sot duket i zakonshëm dhe i mbingopur.
3. Çmimet e paarsyeshme
Shumë herë çmimet rriten pa përmirësim në cilësi ose dizajn. Blertësit ndjejnë një boshllëk mes asaj që paguajnë dhe asaj që marrin.
4. Humbja e kreativitetit
Koleksionet ngjajnë njëra-tjetrën, duke humbur origjinalitetin. Presioni për koleksione të reja shpesh sjell ide të ricikluara dhe të mërzitshme.
5. Kur fitimi vlen më shumë se produkti
Shumë kompani të luksit fokusohen në fitim, jo në produkt. Identiteti i markave zbehet, cilësia sakrifikohet dhe marketingu i tepruar krijon ndjenjën e mashtrimit.
Mësimi: Luksi nuk është më një logo e shtrenjtë. Luks është të ndihesh mirë me atë që vesh, të njohësh vlerën dhe historinë e produktit, pa nevojën për të imponuar prestigj.






