Klaudio Pulaha nga Linja Kombëtare e Ndihmës për Fëmijë “Alo 116” bëri një njoftim lidhur me rritjen e shqetësimeve të fëmijëve për sigurinë në internet. Nga viti 2018 deri në 2023, ka pasuar një rritje me 12% e rasteve të raportuara në krahasim me periudhën 2009-2013. Pulaha theksoi se problematika kryesore përfshin bullizmin në internet dhe shkolla.
Linja “Alo 116” është një shërbim 24/7 pa pagesë që ofron ndihmë psikosociale për fëmijë përmes telefonatave dhe chat-it. Pulaha shtoi se ata ofrojnë ndihmë urgjente kur ka raste të rrezikshme dhe bëjnë referimin tek instancat përkatëse, përfshirë Policinë e Shtetit dhe strukturat lokale të mbrojtjes së fëmijëve.
Nga viti 2009 deri në 2023, “Alo 116” ka pritur 850 mijë telefonata nga fëmijë dhe adoleshentë. Raste të tilla janë përfshirë në probleme të ndryshme, duke përfshirë sigurinë në internet dhe bullizmin. Nga viti 2018, raportimet për sigurinë në internet janë rritur me 12%. Pulaha shtoi se gjuha e urrejtjes është një shqetësim i madh raportuar nga adoleshentët në mjedisin shkollor dhe në internet.
Në fund, Pulaha u ndal tek një rast konkret i shfrytëzimit në TikTok të një 10-vjeçari në Kuçovë, duke treguar se Linja “Alo 116” kishte qenë e sinjalizuar për rastin dhe kishte mbështetur strukturat përkatëse. Rasti përfshinte shfrytëzim në internet dhe gjuhë të papërshtatshme, dhe ishte adresuar nga Linja në bashki dhe organet e mbrojtjes së fëmijëve.