18.4 C
Tiranë
Friday, June 12, 2026

Studim i ri: Konsumimi i djathit ndihmon në rregullimin e sheqerit dhe shëndetin e zemrës

Një studim i fundit ka hedhur poshtë mitet mbi djathin si një ushqim i pashëndetshëm, duke zbuluar përfitime të rëndësishme për shëndetin e zemrës dhe nivelin e sheqerit në gjak.

Djathi, një ushqim i pasur me vlera ushqyese

Edhe pse djathi shpesh perceptohet si një produkt i pasur me yndyrna, ai është gjithashtu një burim i shkëlqyer probiotikësh dhe mineralesh të rëndësishme për organizmin. Studimet e reja tregojnë se konsumimi i rregullt i djathit mund të ndihmojë në ruajtjen e një shëndeti të mirë.

Çfarë thotë studimi?

Studiuesit e Universitetit të Albertas në Kanada zbuluan se ngrënia e djathit ndihmon në rregullimin e nivelit të sheqerit në gjak, veçanërisht tek personat me predispozitë për diabet. Gjatë hulumtimit, u vu re se enzimat që përmban djathi ndihmojnë në prodhimin e fosfolipideve, të cilat luajnë një rol të rëndësishëm në stabilizimin e insulinës dhe mbrojtjen e shëndetit kardiovaskular.

Një tjetër studim i realizuar mbi 200,000 persona për një periudhë 10-vjeçare tregoi se konsumimi i përditshëm i një sasie të vogël djathi lidhet me një rrezik më të ulët për sëmundjet e zemrës.

Sa djathë duhet të konsumoni?

Ekspertët rekomandojnë një sasi prej 40 gramësh djathë në ditë, duke sugjeruar që ai të jetë sa më i freskët dhe i kombinuar me ushqime të tjera të shëndetshme si perimet.

Djathi është gjithashtu i pasur me probiotikë, të cilët ndihmojnë në forcimin e sistemit imunitar. Megjithatë, specialistët këshillojnë konsumimin e tij me moderim dhe në kuadër të një diete të ekuilibruar.

Përfundimi? Djathi nuk është një armik për shëndetin, përkundrazi, mund të jetë një aleat i rëndësishëm për organizmin tuaj, kur konsumohet në mënyrë të kujdesshme dhe të balancuar!

Artikuj të Tjera

Komento

Ju lutemi shkruani komentin tuaj!
Ju lutem shkruani emrin tuaj këtu

POSTIMET E FUNDIT

“Taulant kujdes kur kalon afër koshit…”/ Agron Shehaj sulmon ashpër qeverinë: Kuvendi duhet të...

0
Kreu i Partisë “Mundësia”, Agron Shehaj, ka lëshuar akuza të forta nga foltorja e Kuvendit, duke kritikuar ashpër qeverinë dhe mënyrën e qeverisjes. Shehaj tha...

“Unë erdha”/ Sali Berisha shmang pyetjet për ‘non-grata’, pritet me duartrokitje në Kuvend

0
Kryetari i Partisë Demokratike, Sali Berisha, ka shmangur sot komentet për pyetjet e gazetarëve lidhur me statusin e tij “non-grata” nga Shtetet e Bashkuara...

“Flamingo nga TEMU”/ Taulant Balla ironizon opozitën: Do rrëzojmë 4 projektligjet, investimi në Zvërnec...

0
Shefi i grupit parlamentar të Partisë Socialiste, Taulant Balla, ka ironizuar deputetët e opozitës gjatë një deklarate në Kuvend, duke i quajtur ata “flamingo...

“Realiteti kërkon dorëheqjen e Edi Ramës”/ Ina Zhupa akuzon Kuvendin: Po miratohen ligje të...

0
Deputetja e Partisë Demokratike, Ina Zhupa, ka akuzuar Kuvendin se po miraton me procedurë të përshpejtuar projektligje që, sipas saj, janë të panevojshme, ndërsa...

Aksident i rëndë në orët e para të mëngjesit në Besi të Prishtinës/ “Janë...

0
Një aksident i rëndë rrugor është regjistruar në orët e para të mëngjesit të së enjtes në fshatin Besi, në Prishtinë, ku si pasojë...