Lionel Messi dhe Cristiano Ronaldo janë mësuar të përballen me njëri-tjetrin në një fushë futbolli, por në një reklamë të re të Louis Vuitton, rivalët më të mëdhenj të futbollit modern përballen në një lojë shahu.
Fushata më e fundit e markës së shtëpisë luksoze franceze, nën sloganin “Victory Is a State of Mind”, u fotografua nga Annie Leibovitz dhe u publikua një ditë përpara ditës së hapjes së Kupës së Botës FIFA 2022 në Katar.
Messi dhe Ronaldo shfaqen duke parë me vëmendje gurët e shahut të vendosura në një kuti të Louis Vuitton Damier.
Lojtarët kanë dominuar futbollin për më shumë se një dekadë, siç detajohet në një libër të botuar së fundmi, “Messi kundër Ronaldos: Një rivalitet, epoka që rindërtoi lojën e botës”, nga gazetarët e Wall Street Journal, Joshua Robinson dhe Jonathan. Klegg.
Midis 2008 dhe 2017-ës, Messi dhe Ronaldo fituan çdo Top të Artë, çmimin që i jepet futbollistit më të mirë në botë, dhe Messi e ka fituar atë dy herë të tjera që atëherë.
Duke shkuar në Kupën e Botës, aksionet janë të larta për Messin, 35 vjeç dhe Ronaldo, 37, pasi asnjëri nuk e ka fituar çmimin më të lakmuar të sportit, pavarësisht arritjeve të tyre individuale.
Vuitton, i cili ka një historik të prodhimit të kutive të trofeut për sportet, duke përfshirë tenisin, basketbollin, regbinë dhe Formula 1, ka pasur një partneritet me FIFA, që nga viti 2010. Përveç dizajnimit të kutisë së udhëtimit për trofeun e Kupës së Botës, ajo ka lançuar një koleksion mallrash lëkure me temë futbolli.
Messi dhe Ronaldo rregullisht kryesojnë listën e personazheve të famshëm më të ndjekur në Instagram, me 373 milionë dhe 497 milionë ndjekës, respektivisht, dhe të dy janë futur në modë me linja të veshjeve të casual dhe aktive.